zondag 29 juli 2007

Gaatjes boren

M'n broer en schoonzus zijn vandaag langsgeweest om wat gaatjes te boren :) Met betonnen muren is zo'n broer met een klopboor toch wel handig!
Dus nu hebben we in de slaapkamer ook privacy (rolgordijnen), en hangt er een mooie mevrouw boven ons bed :)



Verder hebben we vandaag de studeerkamer en al een muur in de woonkamer in de renovatie voorstrijk gezet en de wandcontactdozen uit de muur gehaald in de studeerkamer en de woonkamer. De planning is om morgenavond de rest van de benedenverdieping in de renovatie voorstrijk te zetten (ben benieuwd of dat lukt).



Vanavond ook even een foto gemaakt van het toilet beneden, want dat hadden we nog niet laten zien dachten we?



Dat was het wel weer voor vandaag :)
En laat rustig een berichtje achter hier :) We hebben namelijk gehoord dat er veel mensen meelezen, maar laat dat dan ook merken!! (Dat helpt ons er ook een beetje doorheen..)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heyyy Karin en Paulina,

Dat wordt echt vet man... Ik zou aan zo'n klus nooit begonnen zijn. of ik mocht lekkere bouwvakkers in kunnen huren dan haha...

Maar ik ben beneiuwd! Ik zag al eenzelfde lamp als bij ons nu ook net hangt :P grappig! ikea? :P

als je mijn hulp voor thee zetten kunt gebruiken hoor ik t wel. Tja ik mag natuurlijk niet mn nagels breken.. haha... en als ik weer te laat kom voor de verandering dan kook ik wel een keertje :)

Anoniem zei

Nou dennis, als je maar weet dat wij die lamp het eerst hadden :P

Q_o_D zei

Hela! Ook hier een heel verbouwingsverslag zie ik wel..

Goed werk dames, het wordt mooi!

groetjes

Dr34m3r