zaterdag 30 juni 2007

Behangvrij huis!

Bedankt voor alle reacties :) We hebben vandaag ook weer een berg werk kunnen verzetten! En onze buren hebben dankzij hulp van familie de hele keuken er in een halve dag uitgehaald.

Het hele huis is kaal *O* *O* *O* En vooral: BEHANGVRIJ!!! YEEHAA wat zijn stoommachines toch fijn!

Kutklus van de dag: Gips/stucwerk randjes tussen muur en kozijn afbikken :{w

Dan de foto's!
Het verwijderen van de keuken (check dat kontje van de buurvrouw :9 ):

Bijna klaar:


Ieks :o de groene tegels! Veiligsheidsbril op en afbikken maar 8-)



Daar staat het dan, terwijl de buren binnen de boel weer aan het monteren waren:


Overig behang verwijderden, wat achter de keuken zat. Links schoonpaps wat nog stucwerk verwijderd:


Wij boven behang krabben, hond relaxen:


Wat ik gisteren nog had :{

Mijn hamer van 2,50!!! ;( Zwaar verlies. Was de eerste keer dat ik het gebruikte :') Heb nu eentje uit een stuk, van de Praxis, 25E :o Maar dat moest wel.. om de spijkers uit de muur te krijgen en deze kreeg ik niet kapot.


Morgen dus een beetje opruimen en we liggen ruim voor op schema *O* We hadden niet verwacht dat al het behang al weg zou zijn. Ook niet dat de keuken al geheel weg zou zijn.

We weten nog niet wanneer we erin gaan. We hebben alle tijd aangezien ons eigen huis nog niet verkocht is :)

1 opmerking:

Sophie zei

Wat fijn dat jullie huis nu behangvrij is! Wel jammer dat je nog een kutklusje rest maar dat komt vast wel goed. Mochten jullie nog op zoek zijn naar een stucadoor, ik heb een goede gevonden via deze site: http://www.stucadoor-weetjes.nl/informatie/stucen/stucadoorsbedrijf-inhuren.html
Veel succes!